Huisregels

Om alles vlot te laten verlopen, zijn er enkele huisregels die Nails & Beauty in acht neemt.

Het maken van een afspraak.
Aangezien ik tijdens bepaalde behandelingen de telefoon niet kan beantwoorden verzoek ik u voor het maken van een afspraak een email te sturen via de contactpagina, een sms te versturen of online een afspraak te maken via volgende link: Online afspraak maken
Bij het maken van een afspraak gaat u akkoord met de annuleringsvoorwaarden.U krijgt uw afspraak bevestigd via een bevestigingsmail.

Wees op tijd.
Zorg dat u tijdig aanwezig bent op de afspraak. Zo verloopt de planning vlot en kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor hem/haar gereserveerd is. 

Te laat komen
De gereserveerde tijd wordt speciaal voor u vrij gehouden en andere cliënten moeten teleurgesteld worden.  Indien u door onvoorziene omstandigheden toch dreigt te laat te komen, vragen wij u dit meteen te melden. Indien u 15 minuten te laat komt, wordt de afspraak automatisch geannuleerd en worden de kosten voor een volledige behandeling wel in rekening gebracht of indien u beschikt over een abonnement, vervalt de beurt.

Verhindering of annulering van de afspraak
U kunt uw afspraak minstens 24 uur voor de behandeling kosteloos verschuiven of annuleren zodat de gereserveerde tijd kan worden ingeboekt voor een andere cliënt. Wanneer u niet minstens 24 uur voor de behandeling afzegt, zal € 25,- in rekening worden gebracht.  Wanneer u uw afspraak niet nakomt, zal het volledige bedrag in rekening worden gebracht.  Of indien u beschikt over een abonnement, vervalt de beurt.

Houdt u er a.u.b. rekening mee dat als u een afspraak op maandag heeft en u wilt deze annuleren, u dit uiterlijk zaterdag dient te melden!

Betaling
Wij aanvaarden zowel contant geld en bankcontact.  Andere kaarten (visa, mastercard en buitenlandse kaarten worden niet aanvaard)  

Om de kosten voor behandelingen zo laag mogelijk te kunnen houden kunt u alleen met bankcontact betalen indien het bedrag hoger is dan 25€.  Houd hier a.u.b. rekening mee.


Klachten of ontevreden?
Ik doe er alles aan om een goede kwaliteit diensten en producten aan te bieden, maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent of een klacht heeft. In dat geval stel ik het zeer op prijs dat u contact met mij opneemt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. 

Privacy
De verwerking van persoonsgegevens geschiedt in overeenstemming met toepasselijke Belgische wet- en regelgeving op het gebied van privacy. Uw persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt door Nails & Beauty en worden niet verstrekt aan derden.